COMDIS – Twój partner IT

PRETEC - W szerokiej ofercie profuktów Pretec możesz znaleźć karty pamięci oraz pamięci USB.

Pełen zakres akcesoriów do komputerów stacjonarnych i przenośnych - zewnętrzne obudowy, adaptery audio i wideo, czytniki, zasilacze, itp.

więcej informacji znajdziesz tutaj

W szerokiej ofercie profuktów Pretec możesz znaleźć karty pamięci oraz pamięci USB.

więcej informacji znajdziesz tutaj

Torby do notebooków, plecaki, walizki- DICOTA to rozwiązania, z których każdy znajdzie coś dla siebie.

więcej informacji znajdziesz tutaj
SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY

ComDis Poland sp. z o. o. wykonuje naprawy gwarancyjne dystrybuowanych przez siebie produktów. Na poszczególne produkty udzielana jest nastepująca gwarancja:

  • Karty Pretec - GWARANCJA WIECZYSTA
  • Pozostałe produkty Pretec - GWARANCJA 2 LATA
  • Produkty i-tec - GWARANCJA 2 LATA
  • DICOTA - 3O LAT GWARANCJI na ewentualne wady materiałów lub błędy produkcyjne na wszystkie torby do notebooków
    za wyjątkiem:
    walizek na kółkach, walizek wyposażonych w elektryczne komponenty, akcesoriów oraz produktów niestandardowych - GWARANCJA 2 LATA
  • Torby Base XX - GWARANCJA 10 LAT
Informujemy, iż nie ponosimy odpowiedzialności za dane umieszczone na nośnikach danych.

Gwarancja traci ważność w następujących przypadkach:
  • wykorzystywanie urządzenia niezgodnie z instrukcją
  • uszkodzenia mechaniczne
  • brak karty gwarancyjnej, plomb gwarancyjnych lub nieczytelne numery seryjne

Jeżli nabywca sprzętu stwierdzi usterkę i sprzęt objęty jest ważnym okresem gwarancji, to należy złożyć reklamację w miejscu zakupu.
W przesyłce powinny się również znaleźć:
dokumentacja produktu wraz z kartą gwarancyjną oraz protokół reklamacyjny z dokładnym opisem uszkodzenia.

Towar powinien być dostarczony w komplecie (włącznie z dokumentacją, opakowaniami, instrukcjami, dyskami instalacyjnymi i okablowaniem) w oryginalnym opakowaniu.
Towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniami podczas transportu.


W PRZYPADKU NIESPEŁNIENIA POWYŻSZYCH WARUNKÓW GWARANCJA NIE ZOSTANIE UZNANA I PROCEDURA REKLAMACYJNA NIE ZOSTANIE ROZPOCZĘTA A TOWAR ZOSTANIE ODESŁANY DO KLIENTA NA JEGO KOSZT.


Jeżli przy czynnościach naprawczych i testowych reklamowanego produktu okaże się, że uszkodzenie powstało w sposób nie objęty gwarancją lub testy nie wykażą żadnego uszkodzenia reklamujący jest zobowiązany ponieść koszty testowania oraz manipulacyjne (50 PLN za każdą rozpoczętą godzinę pracy serwisanta)


Kontakt w sprawach technicznych: +48 32 279 49 55, e-mail: info@comdis.com.pl

webmaster: i-Pages - www.i-pages.cz © Copyright - ComDis Poland Sp. z o.o., Knurowska 8, 41-800 Zabrze, tel.: +48 32 279 49 55, +48 32 746 66 55

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, które są potrzebne do poprawnego działania naszego serwisu.
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies przez nasz serwis, możesz wyłączyć obsługę tych plików w ustawieniach przeglądarki. Czytaj więcej - Polityka Prywatności w zakładce Informacje o firmie.